بی خیالی طی کن


سلام
همه خوبین سلامتین ای خدا چقدر یک خواب کوتاه بعد از ظهر حال میده
بلندش بده ولی کوتاهش میچسبه بگذریم دلم تنگه برای قدیمها وقتی کو چیک بودم
و حساس بودم اگه یکی یه روز یادش میرفت بهم لبخند بزنه مطمئن میشدم که من یه کار
بدی کردم و اونو رنجوندم و حالا بد شده اساسی ولی تجربه تلخ زندگی به آ دم
میگه بی خیال شو تو که نخواسته بودی کار بدی بکنی اتفاق افتاده طرف هم تو فکرای خودشه
 خوب میشه بچه که بودم فکر میکردم باید با همه دوست بشم از خانم کناری تو اتوبوس
تا یه بچه بیچاره که اتفاقی گذرش از کنار من افتاده الان اصلا انرژیشو ندارم
جالبه ها همه من و یه آ دم اجتماعی میدونن خیلی خوب ظاهر سازی میکنم
چون خودم شخصا خیلی گوشه نشینی رو دوست دارم ولی دیدم که افسرده میشم پس با توپ خود م رو پرت میکنم تو اجتماع همه من و یه آ‌دم شاد و خنده رو میدونن البته اینش زیاد دروغ نیست ولی ا گه دقت کنن از بی اعتماد به نفسیه نصف کارام میخوام ا و نو بپو شونم
بگذریم راستگویی هم برای من هیچ وقت آ ب و نون نشد ولی من با سماجت به کارم ادامه میدم یه بار وقتی ۷ ساله بودم داشتم نقشه میکشیدم که میرم فلان دروغ رو میگم قال قضیه کنده بعد یهو مثل اینکه یه الهام بهم شد که دیوونه دروغگو مگه خودت نمیگی دشمن خداست پس چرا دروغ میگی و از اون موقع فک کنم کمتر دروغ میگم خوب دیگه بسه پر چونگی فقط هیچ وقت بادمجون با گوجه و پیاز داغ پختین یه بار بپزین به به  

نظرات 3 + ارسال نظر
علی بی غم شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:33 ق.ظ http://aliakbarabdoli.blogsky.com

سلام بی خیال خسته نباشی.
ب نظر من بی غمی از بی خیالی بهتره:
غم ندارم غم ندارم غصه و ماتم ندارم
با عشق تو تو زندگی دیگه چیزی کم ندارم

خواب ۱.۲ ساعته ظهر خیلی حال میده من که موافقم...
به نظر من بچگی یه دوران خاصی تو زندگی که هرکی یادش میفته یه اه کوچیک و میگه کاش الان منم کوچیک بودم همبازی این بچه ها ولی...
موفق باشی
یا حق

طناز سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:56 ق.ظ http://nazkhanum.blogsky.com

مگه بده ادم تو اجتماع باشه؟
من که هنوزم تو این فکرم که با همه دوست بشم

محمد سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:08 ق.ظ http://desperado.blogsky.com

واقعا دوران کودکی زیباییهای خودش داشت
آدم دلش برای اونهمه بی خیالی و صداقت
تنگ میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد