وااااااااااای
این چه بلایی شد که صفحات نظرات من برای کسی باز نمیشه یا بر
عکس بگذریم  مسعود جان اگه برای من نوشتی که شرمنده اخلاق ورزشیتم
 میلاد مهربان جدا بهت جایزه میدن دمت گرم جای لینک ندارم اگه نه لینک
میدادم دیشب عادت میکنیم رو تموم کردم شماها هیچ لذتی ازش بردین؟
من که هیچ حالی نبردم این خانم پیرزاد توی همه کتابهاش زنها رو انسانهایی احساساتی و احمق معرفی کرده که بلد نیستن یک تصمیم عاقلانه و درست بگیرن و مردهای خوبش انقدر کمرنگ و دور از ذهن هستن که به ملائکه میمونن که معمولا گیر باد هم نمیان نه زنها انقدر خنگن نه مردها دست نیافتنی همه به نظر من مثل هم هستیم همه خوب و بد داریم خنگ و باهوش داریم یه چیز هم بگم من یکی که اصلا حاضر نیستم بخواطر یه چند نفر از شادیهام و خواسته هام بگذرم که مبادا ناراحت بشن منم باید زندگی کنم  

بگذریم اینترنت مثل بستنی هر چند وقت یه بارش حال میده خنک و شیرین ولی زیادش انسان رو چاق و دل زده میکنه باز هم طبق معمول امشب دلم میخواد بیرون شام بخورم اگه بشه و همه پا باشن خوب امری نیست سی یو سون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد