بازگشت گودزیلا


هیچ وقت شده که احساس شادی از بیخ دل نکنین ها ولی بخواهین ادای شادها رو در
بیارین بعدشم فک کنین خل شدین من الان اینجوریم الکی میخندم که گریم نگیره
از کامنتها احساس دلگرمی کردم مرسی مینا جان خوب بگذریم امروز عصر رفتم مهمونی
نه چندان جالبی که همش چند تا خانم راجع به رژیم صحبت میکردند
مجبور شدم دماغم بگیرم بپرم تو موضوع اگه نه میباس اخم یه کناری بشینم احتمالا مینا راست میگه دیگه هیچ چی مثل قبلا نمیشه ولی شاید تجربم بیشتر بشه
شما از ترتیب جملات من میفهمید که چقدر ثبات فکری نا متعادلی دارم راستش خودمم همین فکر میکنم بگذریم اینجا هوا سردی ولی حال میده آدم بره راه بره تو خیابونها ها
توی سرما اگه قبلا بود میگفتم با اون ولی نه تنهایی بیشتر حال میده یا با دوستت یا هر کس غیر از اون چون یاد بی وفایی بد جنسی و بی محلیهایش می افتی که الان خودش از همه اون کارها پشیمونه ولی دیگه دیر شده اون موقع که برای محبتش برای یه کلمه حرف با هاش خو دم رو به اب و آ تیش میزدم میباست درست نگاهم کنه طرفش رو بشناسه الان با حال شرمنده که اگر شرمنده نبود معلوم نیست چه دماغش رو برام بالا میگرفت من نیستم اون موقع که به من گفت تو نباید با فلانی حرف میزدی باید حواسش رو جمع میکرد و من رو با خود آشغال بی خاصیتش مقایسه نمیکرد حالا بیا پا چه خواری کن کیه که بهت محل بده فقط یه شرط داره اونم تغییر ۱۸۰ درجه خودته که محاله چون خیلی از خود را ضی هستش

آی چقدر فحش دادم ها

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:34 ب.ظ http://ssmohammad.blogsky.com

سلام ...
کلی خندیدم . خیلی با مزه نوشتی ٬
بازگشت گودزیلا !!!!!!!!!
من یه خورده حرف دارم :
اینکه شما اینقدر به این شخصی که ازش یاد کردید دری وری گفتید ٬ مهم نیست !
مهم اینه که هنوز دوسش دارید چون ازش یاد میکنید حالا حتی با فحش .
و فکر کنم یه خورده اون ته دلتون هنوز امیدوارید که همه چی به روز اول در بیاد .
من واقعا از ته دل به یه چیزی اعتقاد بسیار زیاد دارم :
اینکه بعضی ها شعار میدن : قبلا خیلی دوسش داشتیم ولی الان اصلا. یا میگن طرف خودشو داره میکشه که من دوباره دوسش داشته باشم ولی من اصلا ندارم . اینا تماما حرفه !!!
بلکه اتفاقا خیلی هم علاقه دارن یا چطوری بگم ٬ یه جورایی از اینطور اظهار لطف و علاقه و عجز و ناله لذت میبرن ولی وانمود میکنن اصلا براشون مهم نیست . دروغه محضه .
علت اینکه شاید نمیخوان دوباره ادامه بدن ٬ نگرانی از آینده موضوع ه یا توان روبرو شدن با مسائلی که گذشته داشتند رو ندارن یا اصلا ٬ اون شدت علاقه گذشته وجود نداره که انگیزه ای برای ادامه باشه اما اون ته دل احساس بدی ندارن . فقط نمیخوان ادامه بدن . همین . بخصوص اگه طرف پشیمون شده باشه . بالقوه متنفر نیستند . عشق و دوست داشتن عروسک نیست که اگه نداشته باشیش یکی دیگه شبیه اون بخری و چون شبیه اون بود دیگه قبلی رو فراموش کنی .
در مجموع نوشته هات با مزه بود .
راستی من بیشتر وقتا احساس شادی ندارم ولی سعی میکنم ادا یه آدمای نه شاد ولی معمولی رو در بیارم . فکر کردن به غم و غصه و حتی صحبت کردن در مورد اونا برای من باعث تشدید بیشتر اونا میشه . اینه که تا ممکنه حبسشون میکنم.

مینا پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:33 ب.ظ http://mina123.blogsky.com

سروناز جان سلام
خوبی؟
مرسی از پیغامت...
تو مسنجرم ادت کردم... خوشحال میشم باهات صحبت کنم ...
شاد و پیروز ... در پناه حق باشی ...

علی بی غم شنبه 21 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:16 ق.ظ http://aliakbarabdoli.blogsky.com

سلام سروناز
امیدوارم حالت خوب باشه و سردماغ باشی البته نه با دماغ بپری وسط حرف بعضی ها..
من بهت تبریک میگم تولد وبلاگت رو البته الان ۱۲ روزی میشه که گذشته ولی به هر حال مبارک باشه انشاالله تولد صد سالگی وبلاگت یادت بمونه و جشن با شکوهی بگیری و مارم دعوت کنی ...
موفق باشی
یا حق

عسل بانو دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.cheshmane-baraniyema.persianblog.com

سلام: میدونی تو اولین کسی نیستی که احساس شادی نداره و میخندی که کسی از احساست باخبره نشه ...چون من هم مثل تو بودم ...ولی یه کم فکر کن ببین ارزشو داره؟؟؟؟ ببین خودتو گول نزن حداقل با خودت که میتونی روراست باشی ..اگه دوستش داری ببین لیاقت دوست داشت نو داره ..خیلی باهات حرف دارم که تو اینجا نمیگنجه...واست ارزو موفقیت میکنم...به من هم سر بزن

دوست دوشیزه ایرانی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام.وبلاگhttp://dooshize.persianblog.com/آپ شده.ممنون میشیم سر بزنین.حتما به بقیه هم توصیه کنین!با تشکر

آقا کوچولو و خانوم کوچولو دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:12 ب.ظ http://deltangieman.persianblog.com

سلام خانومی .کجایی بابا .یه سر بهم بزن.چند روزه آپ شدم.راستی حالت که خوبه؟یه قرار بذار بچتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد