بوتیک

سلام
الان برای بار دوم فیلم بوتیک رو دیدم توی سینما به نظرم اینقدر غمگین نیومده بود که تو خونه وای چه دلگیر
من نمیدونم با تغییر دولت وضع فیلمها چی میشه مطمئنا
نباید به آ زادی قبل باشه اونوقت دوباره میشیم مثل زمان اول انقلاب
فیلمهای سیاه با مفهومهای پیچیده که فقط منتقدین میفهمن
چی هستن بگذریم طبق معمول وقتی دلم گرفته میام
وبلاگ رو آ پدیت کنم که این موجهای غم رو به تمام عالم پرتاب کنم کسی هم که نمیاد غمگین بشه فقط خودم هیچکس تا حالا نمره موبایلشو تو وبش گذاشته ؟ اگه آره یا خیلی شجاع بوده یا احمق
ببین چقدر انسان ۳ سوت به آ دم دسترسی پیدا میکنن البته لاگ من نه لاگهای پر رفت و آ مد امشب مامانم اینا شام میا ن اینجا
همه چیز هم حاظره ولی من  رفتم که استراحت بکنم پس بای

نظرات 13 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:43 ب.ظ http://www.money4u.blogsky.com

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام......
حال این امکان برای شما فراهم شده ، آن هم از طریق یک مشارکت عادلانه و در داخل ایران عزیز.. من به شما عزیزان توصیه می کنم مطالب وبلاگم را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید.واز مزایای بی نظیر آن برخوردار شوید...
ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه ....
5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی سایت(کتاب، سی دی و کارت اینترنت و کارت تلفن).
10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی با دلار 220 تومان
ارائه یک آریا کارت بنام شما با اعتبار یک ساله(قابل تمدید برای سالهای متوالی)، به عنوان یک کارت اعتباری داخلی با استانداردهای بین المللی
ارائه مستر کارت به اعضا در آینده ای نزدیک و..............
امکان کسب درامدی بسیار عالی و بی نظیر برای شما تا سقف .....

فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...
www.money4u.blogsky.com
www.money4u.blogfa.com

لیلا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 ق.ظ http://mahak.persianblog.com

سلام. چقدر ساده و صمیمی می نویسی..تو هم فیلم زیاد می بینی؟

محمد شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.ssmohammad.blogsky.com

سلام س جان
من که ندیدم تا حالا کسی تو وبلگش شماره موبایل خودش رو بزاره مگر اینکه کار تجاری داشته باشه . پرسیده بودی از آهنگای رضا صادقی خوشم میاد یا نه ؟ بله خیلی زیاد خوشم میاد . بخصوص ۲ یا ۳ آهنگش خیلی خوشگله .
راستی روز من هم مبارک !!!!
هرچند که ما مردها آدم نیستیم که کسی به همون تبریک بگه !! ( شوخی )

کیمیا دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:25 ب.ظ http://kimia.persianblog.com

حالا ما اگه غزل بلد نباشیم نیمتونیم پیام بدیم ؟

شی شی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:48 ب.ظ

سیلام

خوبی؟ خبری ندادی که بیام یا نه

شی شی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:51 ب.ظ

خوشم اومد چند تا کامنت بذارم حالا هر چی

شی شی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:54 ب.ظ

فردا

شی شی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:54 ب.ظ

باز

شی شی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:54 ب.ظ

می بینمت

شی شی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:55 ب.ظ

قربونت

مینا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:37 ب.ظ http://mina123.blogsky.com

سلام نازنین
خوبی سروناز جان؟
منم تا دلم میگیره دلم میخواد بیام وب بلاگم و آپ کنم ولی تا میشینم پای PC یهو هزار تا کار میریزه سرم و وقتی فارغ میشم که یا شب از نیمه گذشته و یا برم سر کار ...بازم خوبه میتونی بیایی و حرفات و بزنی ...:)
راستش من بعد از دیدن بوتیک دلم میخواست اول رضا رویگری و خفه کنم بعدش یکی محکم بزنم تو سر گلزار که از بس بی عرضه بود دستی دستی دختره را از دست داد و هم خودش و بد بخت کرد هم دختره رو ... دست آخر هم تا جاییکه جا داشت داد بزنم ... بوتیک فیلم بود ولی امثال شخصیتهای فیلم کم نیستند ...
وای چقدر حرف زدم ...:) ببخشید...
همیشه شاد و خندان و سلامت باشی ...
در پناه حق...

محمد یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.ssmohammad.blogsky.com

س جان
اون ترانه صادقی که میگه : راهم و کج کردی عزیز . رو از تمام آهنگای رضا صادقی بیشتر دوست دارم .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:57 ب.ظ http://sarv.blogsky.com

مرسی از همه که اومدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد