کم کاری

با تشکر از عزیزانی که آمدند به علت تیره بودن زمینه قرمز بد شد منم عاشق قرمزم دست خودم نیست بلوزام هم همه قرمزن اون قدیما هم تو یه پست نوشتم که همچین رنگ قرمز و انتخاب میکنم مثل این که بار اول میبینمش فعلا تیره نوشتم زمینه دل باز گذاشتم میدونین مامانم چی بهم گفت پاک حالم گرفته شدگفت تو که هیچ کار بلد نیستی تو این مایه ها گفت چون آشپزیت بده برای مهمونی من هیچ کار نکن فقط ظرف بشور  من و میگی همین فردا میرم کلاس آشپزی پیش خالم که بعدش با یک فسنجون یا خوراک فیله حال همه رو بگیرم به من میگن  هر کار بخوام میتونم بکنم . بچه ها خوابن یکیشون داره دندون در میاره اون یکی هم از صبح مهمونی بوده و غش کرده مسنجر  الان هیچ کس آن نیست حرفی هم واسه گفتن نیست رفیق رفیقهای قدیم با مرام اینا چین هر لحظه هوای دیگری دارن بی خیل . امشب میخوام غر بزنم بابا چرا به من گیر میدین هان میخوام عصبانی باشم میخوام غش غش بخندم من آدم بدی هستم حالا که چی نمیتونم یک خلقی رو راضی نگهدارم نمیتونم با وقار باشم سخته برام خانم بودن میخوام رو راست باشم این دنگ و فنگای زندگی این تعارفها اینا رم هیچ کدوم بلد نیستم این زیر آب زدن این سیاستها زرنگیها اصلا من این کاره نیستم  .آخی خالی شدم اگه کسی هم بعدا گیر داد نداد میخوام گلدون بخرم بزارم بالکن با صفا شه در ضمن همسایه روبرویی که خیلی هم آدم خوبیه من و نبینه راحت بیام برم

دوباره جمعه نزدیک شد هوای دشت پیدا شد خدا این جمعه هم مهربان و بزرگه مثل همه روزهای هفته پس خدایا به امید تو

نظرات 3 + ارسال نظر
گیلاس چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ق.ظ

خب حالاا!!!
بیا کووتاه!!

شاذه چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:01 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

علیک سلوم
اصلاً وبلاگ جون میده برای غر زدن!!
خیلیم خوبه!!
عکس پایینیتم عالیه
یکشنبه انشالله طبق معمول خونه مامان بزرگ جونی ام. اگه برنامه هام درست پیش بره حدود ۸.۵ صبح میرم اونجا که ۱۰.۵ برم دوره عموزاده هام خونه دختر خاله‌!
خوش باشین و سلامت

مادر بچه ها چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

سلام عزیزم نه نه نه تو خوبی تو گلی تو عزیزی کی می گه هیچی بلد نیستی عکس که خوب می گیری دست به قیچیتم که خوبه دیگه چی می خوای؟

تازه کلاس آشپزی هم میریم دوتایی دیگه ملت نمی دونن دستکش بی انگشت از کجا بیارن؟!!!


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد