اوقات بی کاری

سلام

بعد از چند وقت میخواهی فیلمی که از دوستت گرفتی نگاه کنی به خودت میگی اول ببینم این ۵ تا کانال تلویزیون بالاخره هیچ برنامه جالبی میذاره  میبینی بعله ۴ تا فیلم سینمایی در حال پخشه اون روزی هم که هیچ سرگرمی خاصی نداری و از بی کاری داری غش میکنی تلویزیون هم همکاری میکنه و هیچ برنامه ای نمیذاره هر وقت ۴ . ۵ تا موضوع تو کلته که تو لاگت بنویسی کامپیوتر در دسترس نیست . بعدش میشینی پشت خط مخت سوراخ میکنی که اون ۴ تا موضوع چی بود  .

زمین خوبه آسمان هم بچه ها نشستن اینجا اولی گیر داده که هر وقت شما نوشتین نوبت منه؟ دومی هم حتما میخواد رو به مانیتور بشینه روی میز  تا احساس خوبی بهش دست بده .

غذا هم نمیخوره داره دندون در میاره . اولی داره میخونه بدون اینکه معنی کلمه ها رو بفهمه فقط  حروف میشناسه  

 

یکشنبه اسکاره الان فهمیدم کیا نامزدن حتما بزودی فیلمهاش هم میاد اینجا ولی من آخرین جیمز باند رو میخوام نمیدونم ساخته شد یا نه .

نمیگم دانیل کریگ از قد و تیپ به شون کانری میرسه ولی نمیدونم اندازه شون ازش خوشم اومده دست خودم نیست . مخصوصا توی کازینو رویال که هی سونی اریکسون دستشون بود من حال میکردم

خوب دیگه بای این نمیذاره

نظرات 2 + ارسال نظر
مادر بچه ها پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ب.ظ http://maleke.blogsky.com/

سلام

راست می گی اینقده شبا هست که از شدت سوژه پشت سوژه برای وبلاگم خواب از سرم می پره . بعدش فرداش میام مینشینم که بنویسم هیـــــــــــــــــــــــــــچ دریغ از یک کلمه


یادم نمیاد چند ساله برنامه های اسکار رو ندیدم می گی با ای دی اس ال می تونم نیگاه کنم؟

بلوط شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام! خوبین؟
آخ جون منم دارم واسه اسکار لحظه شماری می کنم!
به نظر شما کیت بلانشت جایزه می بره؟!(فکر کنم ببره!)

راستی من شما رو توی مسنجرم add کردم.
قربون شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد