ساعت ۱۰

 

 سلام رفتیم پیتزا خوردیم مثل برق برگشتیم این دومیه برام یه کم نوشت و تا من اومدم مثل گلوله نشست سر جاش این بزرگه هم میپرسه میشه ماهی جا بشه تو یخچال جواب میدم میشه بعد میگه نه تو تلویزیون ۴ تا آقا یه ماهی گنده رو جا دادن تو یخچال کوچیک

این آدمکم خودش انتخاب کرده میگم برو دستات بشور داد میزنه نهههههه بعد دو تایی از ته گلو فریاد میزنیم بعد غش غش میخندیم سومی هم میخنده بدون اینکه بفهمه موضوع چیه .

 از بس خوردم دارم بالا میارم به قول ........... اون رفیقم که همیشه داشت بالا می آورد و بعد از شام دور میز راه میرفت.

تمام صورتکها کار دست بچه است الان ۳ تایی داریم از ته دل جیغ میزنیم سومی ترسید و گریه اش گرفت . امشب قرار شد انجمن همسران پزشکان راه بندازیم و با هم بشینیم و درد دل کنیم . 

فردا دو جا باید برم کلاس البته فکر نکنم بتونم چون کسی پهلو بچه نیست . آشپزخونه هم شلوغه پس فردا هم مهمون دارم خدا کنه خیلی خوب بشه و خوش بگذره . 

نظر سنجی. کیا طرف آنجلینا جولی هستن و کی فکر میکنه جنیفر آنیستون بهتر بود برای همسری برد پیت . ؟ بالاخره این مسئله باید حل بشه دیگه . من به شخصه با آنیستون موافق ترم آخه تیپش بیشتر به من میخوره . 

 کی اهل شعر هست ؟ 

من اینجا یه شعر مینویسم با حرف اخرش تو کامنت جواب بدین

چه برنامه جالبی همین الان به ذهنم رسید    

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

چه بگویم که غم از دل برود چون که بیایی

ی بدین بی زحمت حتی میشه نفر بعد با حرف آ خر نفر اول جواب بده منم هر وقت آمدم با آخر آخری

خوب شب به خیر

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
زیرشیروونی شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ

جیغ بزنین !! ها منم چقدددر خوردم!!آنجلینا بهتره!یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور..بعله در جواب آمد!

ماتیلدا شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ب.ظ http://matilda1992.tk

ای ولللللللللللللللللللللللللللللل منم دارم جیغ می زنم
منم رفتم پیتزا خوردم
من به زن مردم کاری ندارم از آنجلینا جولی خوشم میاد ولی همون جنیفر آنیستون برای برد پیت بهتر بود
ببببببببووووووووووووووووسسسسسسسسسس

مادر بچه ها یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ق.ظ http://maleke.blogsky.com/

منم از جنیفر خوشم نمیا خودت میدونی نمدونم چرا

بعدشم ... یه روز یه اآقا خرگوشه دوید اومد پیش موشه ...


ههه ه بده

مادر بچه ها یکشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ق.ظ http://maleke.blogsky.com/

راستی این همون پیتزایی نبود که ما نیومدیم؟:(

ولی ما هم پیتزا خوردیم در منزل ابوی ( مرغ ٬ مخصوص ٬ سبزیجات )

daniel carig دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:44 ب.ظ

az mehmoonie pas fardat rahate,ke emroz bkheialam ashe!!
ya rab in nogole khandan ke sepordi be manash,,,,miseparam be to az daste hasoode chomanash

مرجان سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:16 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

اولا اون یه بیت شعرت رو آخرش اشتباه نوشتی اینجوری باید بگی :

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

ی میخوای ؟

یارب تو چنان کن که پریشان نشوم
محتاج به بیگانه و خویشان نشوم

الی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:18 ب.ظ

ببین دوست جون میشه منو لینک کنی؟

الی سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ب.ظ

من با ادامه شعر مرجان میگم:
می شناسمت آری تاختن در آزادیست
آنچه میدهد تسکین روح بیقرارت را
از اومدنت هم ممنون. بازم بیا تازه آپ کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد