گل

امروز رفتم گیاه خریدم یاس زرد و سفید که بره روی نرده  دیگه از کوچه سینما نشیم . چند تا گلدون هم برای جا گلدونیهایه گرد خریدم که ۳ تاش کوچیک بود باید باز برم ایشالله . ببخش دی جان که نفهمیدم لینکم کردی ولی هنوز ندیدمش شاید اشکال از نمره عینکمه یا اینکه خوابم میاد بگذریم . این پا کوچیکه متعلق به این کوچولوی مامانیه که الان خوابه قربونش برم . هر کی بچه گیهای من و دیده باور نمیکنه که انقدر عاشق بچه هام باشم بس که خودم آتیش پاره  بودم مامانم که هنوزم باور نکردن من میتونم یه خونه رو بگردونم به نظر من همچین هنری هم نمیکنم بیشتر دلم میخواست دور دنیا بگردم همه جا بینم عکس بگیرم با آدمای جور وا جور حرف بزنم . گردن درد شدم اساسی . میگین بس اینجا نشستم بعید نیست چون نهم میزم استاندارد نه صندلی ولی من که خیلی نمیام اینجا نه ؟ فعلا بای خوابم میاد

نظرات 3 + ارسال نظر
مهر سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ http://Doayam.blogsky.com

پروردگارا!

ما و برادرانمان را که در ایمان بر ما پیشى گرفتند

بیامرز!

و در دلهایمان حسد و کینه‏اى نسبت به مؤمنان

قرار مده!

پروردگارا، تو مهربان و رحیمى!

حشر (10))"


بلوط سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام! وای امان از گردن درد!!!
فکر کنم واقعاً به نشستن پای کامپیوتر ربط داشته باشه ها!
نی نی های عزیز رو از طرف من ببوسین :)

مرجان سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

تو هم که مثل من شیطونی سروناز جونی :دیییییییی
چه گلهای ملوسی خریدی :)))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد