زمان تابستانی

بابا این سایت سواتچ چقدر خسیسه یه عکس ساعت میخواستم تمام کلکسیون که نمیخواستم نشد بیارم اینجا حالا منت کش میریم کربیس تا حالش گرفته بشه .

 

 

 نشد . میخواستم بگم که من ساعتام جلو نمیبرم آخه وقت کم میارم وقتی اونا دیگه میگن وای ساعت ۶ شد مال من هنوز روی یه ۵ چاق نشسته خیلی حال میده اصلا هم عاشق استفاده از نور صبحگاهی نیستم ترجیح میدم تو یه اتاق بدون پنجره تا ۱۰ بخوابم . حالا هر کی مرده بیاد جلو .

تا حالا فوتبال دستی بازی کردین ؟ من که خیلی دوست دارم  تازگی که داداشم یکی خریده من و پسر بزرگم و پدرش میریم ته حیاط بازی و این کوچیکه که یه جا بند نمیشه رو میزاریم به امان خدا و مامان تفلیم خلاصه خیلی حال میده و به علت جا به جا کردن ساعتها همه دیر برای شام جمع میشن بنابر این دیر میریم بازی بنابر این حال صاحبخونه ها گرفته میشه ولی به رو خودشون نمی آرن ولی ما که میفهمیم

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بلوط دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ

یاد فوتبال دستی به خیر!
یه زمانی با داداش خیلی بازی می کردیم. ولی حالا دیگه به رحمت خدا رفته!!! :دددددی!

خدا رحمتش کنه ببخش

مینو دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:01 ب.ظ

بعداز هزارسال اومدم تو اینتر نت....و.....شناختمت همکلاسی! حالا دیگه مشهد میایو....

تو هم آمدی ندیدمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد