دوست

چه احساسی داره دیدن یک دوست بعد از 100 سال من الان این احساس دارم مّثل این میمونه که یکی از عقب چشمام گرفته و میگه بگو من کیم و بعد از دیدن طرف خیلی خوشحال بشی
نظرات 4 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

مگه چند سال داری تو آبجی ؟ :دی نکنه از ما بهترونی ؟ ((=

الهی دورت بگردم آبجی ! لینکت نکرده بودم توی وبلاگم :| ولی الان لینکت کردم ! من میگفتم چرا هی میگی لینکم نکردی ! آخه چون من دوستامو هم توی وبلاگ هم توی گوگل ریدرم لینک میکنم ، این بود که چون تو رو توی گوگل ریدرم داشتم فکر میکردم توی وبلاگم هم لینکت کردم

معذرت میخوام که دیر شد :( عمدی نبوده جون گیگیلی :(

قربونت برم
بابای فعلا

ماتیلدا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ب.ظ http://matilda1992.blogfa.com

آره احساس خیلی قشنگیه
واقعا از عقب چشم گرفته بود؟خیلی مزه می ده..........

بلوط سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ

احساستونو درک می کنم!
خوب مزه میده ها!

مینو سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:38 ب.ظ

فرض کن صد سال دیگه من تو رو ببینم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد