سلام

 

سلام همه خوبن سلامتن؟ مقداری نوشتم پرید اشکال نداره مثل همیشه چرت و پرت بود خبر خاصی ندارم میخوام برم دیدن حاجیها ایشالله تا چند دقیقه دیگه میرم . خیلی دلم میخواد برم مکه نمیدونم چرا سک بسته هنوز که نشده نمیدونم چی در تقدیر نوشته . چرا هیچ اتفاقی نمی افته که اینجا در موردش مرقوم کنم ؟ صبحی مهمونی بودم به به . نهار عدس پلو خوردیم . کسی پیش تازان فضا جدید دیده؟ جالبه من که دوست دارم گاهی دانلود میکنیم . این فیلمهای دانلودی هم خیلی حال میدن روبو کاپ رو دیدم و فانی فیس

و خلاصه اراده کنی دم دستته

دیروز برای بچه هام کفش تابستونی خریدم از بس کفشاشون داغ بود خودم گرمم میشد ما خانوادگی ۴ روزه ۱۰ کیلو گرم شیر میل میکنیم

پیدا کنید پرتقال فروش را خریدن و جوشوندن و بعد شستن قبلمه و بعد شستن پارچهای چرب هم خیلی کار سختیه ولی به زحمتش می ارزه چون شیرهای پاکتی مزه آب میدن این ۲ ساله هم حتی با ۲ شیشه شون سیر نمیشه .

تلویزیون داره پال گراس نشون میده اون بزرگه هم هیجان زده میاد برام تعریف میکنه که چجوری یه درخت کشید بچم راست میگه یارو انقدر راحت میکشه آدم خیال میکنه منم الان میتونم

دیگه رفتم دیدن بای

 

نظرات 5 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ب.ظ

میبینم که در نوشتن با این آدمک ها مهارت پیدا کردی....
نی نی هاتو ببوس
راستی بزرگه چند سالشه؟

بلوط چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ

پل گراس یا باب راس؟!
سلام!!! چشمتون روشن! دیدن حاجی ها رفتین؟ سلام ما رو هم رسوندین؟!

شاذه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

سلامممم
خوبین؟
والا ما هم که رفتیم نفهمیدیم کی تو تقدیرمون نوشته بود :)
وای چقدر گرمه. دلم کولر می خواد
فردا صبح خونه ام. دوس داشتین بفرمایین:*)

ماتیلدا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:23 ب.ظ http://matilda1992.tk

شیر؟ راستش من این پاکتی ها رو ترجیح میدم کیلویی بوی گوسفند میده دوست ندارم....بچه پرقر و اطوار هم اصلاااااااا نیستم.....:دی
من همچنان از دیدن دایی پارو فراتر نذاشتم

زیرشیروونی جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ

بریم مکه!باهم.ایشالا!این بزرگه خیلی مشوق خوبیه باریکلا . منم یه بار داشتم نقاشی می کشیدم دو ساعت تشویقم کرد و ای ول گفت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد