دکور

این گوشه زشت رو میبینید ؟ در عرض یک روز دوستم به صورت زیبایی تغییرش داد حالا تا عکسش آپلود بشه میزارمش اصلا باورتون نمیشه

دلم میخواد تمام گوشه های بی حال خونه رو با دوستم تغییر بدیم تا این که خونه به صورت محلی برای لذت بردن و آرامش در بیاد نه کاروانی که ما هم چند روزی توش هستیم و به زودی میریم البته اگه درست فکر کنیم ما همه رفتنی هستیم ولی چرا این مدت رو یه جای بی ریخت بگذرونیم

حالا دیدین اصلا باورتون میشه من که نه . نمیدونم چرا این چیزا به فکر خودم نمیرسه با وجودیکه خیلی چیزا به فکرم میرسه این جور چیزا نه .

بازم عکس دارم میخوام بزارم تا نبودم اندازه یه آلبوم عکس گرفتم امشب طبق معمول همه روز مهمان دارم ایشالله که در خونه مون همش باز و دلمان شاد باشه به شرطی که من دچار کم خوابی که یک بیماری بسیار خطرناک هست نشم که دیگه نمیشه باهام حرف زد

 شام راسته خلال با قارچ داریم میخوام برم کمی خامه به آن اضافه کنم که چرب چیلی تر بشه . خدایه من چقدر همه برام کامنت گذاشتن از همه ممنونم میشه خدایا یه روز از بلاگسکای زنگ بزنن بگن شما برنده بهترین لاگ شدین مثل دوستم . نه گمانم . بلوط عزیز و مهربانم آدرس این صورتکهایی که گذاشتی میشه بدی مرسی ممنون .

چقدر یاهو شیک شده دیگه دانلود نداره واااااااااااااای اینترنت قطع شد . حالا آفلاین مینویسم کله اونی که این این ای دی اس ال خراب رو هم وصل کرده میکنم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی چرا یک کاری رو از اول خوب انجام ندیم که بعدش اسیرش نشیم  اگه این پست من پاک بشه قبل از انتشار هر چی دیدی از چشم خودت دیدی

نظرات 8 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ب.ظ http://melmedas4u.blogfa.com/

سلام
عالی...................................
عالی..........................................

مهم نیست کجا متولّد شدم و چگونه و کجا زندگی کرده ام. مهم این است که در آنجا که بوده ام چگونه رفتاری داشته ام . جوجیا اوکیف

جینی پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام!خیلی ممنون که بهم سر زدین!
چه وبلاگ باحالی دارین!(لبخند و رز!)

الی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ http://eliohamed.blogsky.com

سلام سرو...

خوبی؟
جدی اینا هر جفتش یه جاست؟
بابا دوستت هنرمنده...

ماتیلدا جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ق.ظ http://matilda1992.blogfa.com

سلام

خوبین؟
همه ی اینترنتا همین جوره طوری نیست
تشریف بیارین روضه خوشال میشیم

بلوط جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام سروناز جون:)
خوبی؟
چه قدر تغییر کرده اون گوشه هه!
پس واجب شد خونه تون بیایم (چشمک)!
میگم آدرس اسمایلی هایی که میذارم اینه:
http://www.pic4ever.com/index-4.htm
ایشالا به دردتون بخوره!
قربون شما

[ بدون نام ] شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ب.ظ

[ بدون نام ] شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ

تیده آ جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ق.ظ http://ghalb-yakhii.persianblog.ir

مطمینی این همون گوشه خونست
شه همه تغییر کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد