هنر

با سلام از کسایی که آمدن تشکر میکنم از این که از عکسها خوشتون اومد هم خوشحالم بازم عکس میزارم وای تاینی پیک امروز آپلود نمیکنه خدا کنه بعدا بشه

 

 

 

چه خبر ها اینجا خبری نیست مهمان دارم امشب شام گردن پلو داریم و سالاد  اینم عکسهای تابستونی ولی جدا برف حال داد البته اون موقع از سرما تو خونه مون نمیشد بشینیم زمین شبها هم همه تو یک اتاق میخوابیدیم ولی حافظه کوتاه مدت به ما امید زندگی میده که شاید زمستان آینده وضعیت از این بهتر بشه 

 

       

 

اینم مادونا و همسرش گای پیرزن هنوز دنبال ماجراست بابا بی خیال عزیز یه کم بشین تو خونه  

 

   

 

اینم هیث لجر که الان دار فانی را وداع گفته با فنجون قهوه و لباس بی ریخت        

 

 

بیچاره هنر پیشه حتی نمیتونه تو خیابون راحت راه بره تازه عکاس ایراد گرفته که لباسش خیلی زشته خوب نیا جلو برو دنبال کارت

نظرات 5 + ارسال نظر
بلوط جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام!
می بینم که عکسای هنری گذاشتین(:دیییییی!)
راستی از قول من به آبجی خانومتون که هم اسم من هستن خیلی سلام برسونین!
بوووووووووووس!

شقایق جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ب.ظ http://shaghayegh.blogsky.com

اون آقایی که فنجون دسشه مرده !!؟؟

Miss یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ http://miss-me.blogfa.com

خداییش لباس خانم هنر پیشه(!) اصلا خوشگل نیست!!
عکاس هم از شدت فضولیش اومده عکس گرفته!! من درکش میکنم!!!!

Miss چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://miss-me.blogfa.com

اینجانب خواهشمند است آپ کنین!! خسته شدیم از بس این آپو خوندیم!!

ماتیلدا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ

سیلام
من فکر می کردم اینجا کامنت گذاشتم ولی انگاری نذاشتم
مامان میگن قابل آقاپسرتونو نداره
دیشب یهو خیلی میس یو شدم از راه دور بوسسسسس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد