کله فرفری

رنگ مو هم در نشون دادن مدل مو خیلی موثر میباشد

اگه موهای آدم فرفری باید به دنبال ماده ای باشه در لوازم آرایشیها که برای مو خوب باشه مثلا سرم مو یا داکس آبی خلاصه بگردین پیدا میشه

کاش من درست کردن مو بلد بودم اونوقت چی میشد ولی من فقط بلدم بچینم

دراز کوتاه

جالبه نه ؟ یه محصول جدیدی تو مجله پیدا کردم . ژل موس . یعنی ژلی که مثل موس با کف میاد بیرون . میخوام .

اگه چادری نباشی مدل خوبیه . تازه باید توی یک کشور سردسیر باشی اگه نه لا گردنت اذیت میشه

خوب دیگه من رفتم شاید بریم مسافرت شاید نه چون خودم هم نمیدونم پس نمیگم کجا که تو خماریش بمونین سی یو

نظرات 10 + ارسال نظر
Miss شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ب.ظ http://miss-me.blogfa.com

haaaaaaaaaa tanQ!!!

یکی از همسفرا.... یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:32 ب.ظ

اینا که مدل کله آله
شوخی کردم!!!!
حیف نمشناسی تا سه شنبه باااای

dooste kam harf یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ب.ظ

goood!ye sar be adrese allure.com bezan model mu hay celeb ro yad dade cheto bezanan jalebe safaret bee khatar

بلوط سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ق.ظ

اونجا که میرین برای ما هم در بزنین...
خیلی التماس دعا دارم.
ایشالا سفرتون بی خطر :)
بوس

ماتیلدا سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:34 ب.ظ

الان که من کامنت میذارم شما وسط راه تو اوتوبوس هستین جهت حفظ رازتون نمی گم کجای وسط راه
می خوام برای فرزندانتون شکلات بگیرم پاستیل و چیپس....چون بچه که بودم اگه یکی همچین چیزی بهم کادو میداد اینقدر خوشاااااال می شدم که نگووووو شاید پسرا هم سلیقه شون شبیه من باشهههه
سفر بخیر

کوکوخانوم چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://kokoo.blogsky.com

چه عکسای بامزه ای

بهارین جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام سروناز جون...
وایی این مدل مو رو از کجا آوردی؟
خیلی ضایع است...
مسافرت خیلی خوبه...حتما برید...در ضمن بگو هم کجا...عکس هم بگیر بذار تو وبلاگت...مثل من!!!

Miss چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ http://miss-me.blogfa.com

ای بابا!!
من که دیرتر از شما برگشتم آپ کردم..شما دیگه چرا؟؟؟؟
راستی... میخوام اسممو به LadyBird تغییر بدم!
منتظر آپ پر خاطره تون هستم!!

فاطمه اختصاری پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:16 ق.ظ http://havakesh3.persianblog.ir

بعد یک سال بغض...
با «اگر شبی از شب های زمستان مسافری...» به روزم
.
.
به یاد «مرد بی وطن»
به یاد دوست و استاد سفر کرده:
........................................ «دکتر سید مهدی موسوی»
.
.
داستان خرس های پاندا به روایت یک ساکسیفونیست که دوست دختری در فرانکفورت داشت
با چندین شعر جدید که قبلا نخوانده اید
آه پدر،پدر، مادر تو را در گنجه آویزان کرده...
با حرفهایی صریح و بی پرده درباره جشنواره های «میبد» و «تبریز»
.
.
صندلی کنار پنجره بگذاریم و بنشینیم و ...
با خبر چاپ:
...................سومین شماره نشریه همین فردا بود
با لینک هایی از جشنواره های مختلف
با لینک شعرها و داستانهایی توپ از بچه های غزل پست مدرن و کارگاه
اعترافات یک سارق مادرزاد...
.
.
و با 27 لینک
فقط 27 لینک
تقدیم به:....
با یک سال نه! با 22 سال بغض به روزم.

mehrdad جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ق.ظ

salam duste aziz mishe begid axe duse mano az koja ovordid inja gozashtid

کدوم دوست کی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد