نوشته

روز اول هم وبلاگ جایی بود برای زدن حرفام و راحت شدن ولی الان شده جای سرگرمی اشکالی هم نداره ولی حالا میخوام حرف بزنم . آقا . خانم . من شرمنده ام . نمیگم از چی ولی از خودم عصبانیم زیاد یکی رو که خیلی دوست دارم با محبت فشارش دادم و خودم رو نمیبخشم . بگذریم اینجا خیلی خبره تقریبا هر شب افطار مهمون بودم فردا شب ولی مهمون دارم .شنبه و یکشنبه باز مهمونم . هر روز دعا میکنم که دیگه بتونم روزه بگیرم شما هم دعا کنید هر سال به خاطر ناراحتی کلیه روزه نمیگیرم و لی خجالت هم میکشم .  

راستی این متن پایین کار خودمه یک روز روی تاب مامان نشسته بودم دفترم دستم بود بعد از ظهر بود خلاصه یهو به ذهنم رسید راجع به این لحظه یه چیزی بنویسم اگه الان بود با دوربین کار رو یک سره میکردم و این قدر کلمه پشت هم نمیکردم به قول عکاسیهای قدیمی یک قطعه عکس گویا تر از هزار نامه . 

هر چیزی وسطش خوبه ولی پیدا کردن این وسط خیلی شعور میخواد مثلا محبت کردن وسطش کجاست ؟ زیاد ؟ یا محل گذاشتن برای کسی یا نذاشتن ؟ اعتماد به نفس چی ؟ خوبه که آدم بتونه هر حرفی خواست بزنه و نترسه بعدش بفهمه که همش عوضی بود . یا این که هیچ حرفی نزنه و هیچ وقت هیچ کاری نکنه نه خوب و نه بد .  

نمیدونم کاش میفهمیدم .خونسردی چی ؟ آدم دست پاچه که کاری نمیتونه بکنه آدم خونسرد هم کاراش همه دیر میشن . نمیشه همه متعادل باشن ؟ نه نمیشه اگه میشد که همه نابغه بودن .  

 

خوب دیگه اینم از این منم میرم سوپر الان خرید کنم .  لیستم هنوز حاضر نیست بای

نظرات 1 + ارسال نظر
dooste kam harf جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ

vala mohabat ke had nadare har chee bishtar behtar etemad be nafs chize khubie vali ektesabi nis ba hame ham adam bayad tori raftar kone ke hamishe betune edame bede harfam mizane bayad aval fek kone age be nazaresh dorost amad bezane pasham vayse age be nazar kasi eshtebah amad va tazakor dad yad migire adam kolan aghl cheeze khubie age khoda dad moshkelatet halle!ma ro ham doa kon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد