هر کسی رو هوسی و هوای کاری در پیش
من بیچاره گرفتار هوای دل خویش


گفتم به چشم کز عقب گل رخان مرو
نشنیدو رفت عاقبت ازگریه کور شد 

با سلام خوبین همه چرا کسی اینجا نمیاد اگرم میاد چیزی نمینویسه خوب اشکال نداره صبر میکنم  صبر چیز خوبیه
به چند تا وبلاگ جالب رفتم یکیشون پس زمینه داشت که اشتباهی بستمش نشد باقی رو بگیرم بی خیال مگه من چند سال تو این دنیا هستم ولی با هاله حال کردم
بگذریم من خوبم همه خوبن کسی با کسی کاری نداره  دنیا نیرزد آنکه پریشان کنی دلی منم دارم سعی میکنم بعد از یک دوره بد اخلاقی با خلق الله دل همه رو به دست بیارم و خوشحالشون کنم با وجودی که توی دلم سکوت عجیبی حکم فرما شده که تا بحال سابقه نداشته ترس دارم ترس از چی نمیدونم ولی میترسم کار اشتباهی بکنم میترسم قدم غلطی بردارم میترسم یکی بهم بگه تو خیلی از خود راضی هستی واااااااااااااااااای 

میترسم بمیرم و هیچ کار خوبی نکرده باشم میترسم از گناه کردن از بی فایده بودن از اینکه نکنه تا آخر عمرم افسرده باشم
از بی دوستی هم میترسم خیلی خدایا چه کنم 
همینجور دروغی خودم رو شاد میگیرم میخندم عکس میگیرم ادای یه گلی رو در میارم که سال پیش بودم هیچ کاری به نظرش سخت نبود و هیچ چیز غیر ممکن نبود از آدمای نا امید تعجب میکردم ای بابا چه شونه بی خیال شن همه چی درست میشه حالا میخوام به همه بگم بترسین هیچ چیز موندنی نیست مخصوصا دل خوش 
تازه فهمیدم خیلی آدما که میخندن الکی میخندن و هزار تا غم دارن ولی به زور شاد میگیرن خودشونو اونا خیلی شجاعن من تحسینشون میکنم  
 

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.rozaneh1001.blogsky.com

تازه شروع کردی...منم قبلا بازدید کننده خیلی کم داشتم...سعی کن بیشتر به دیگران سر بزنی ..نه اینکه معامله کنی!آنکه میگرید یک درد دارد و آنکه میخندد هزار و یک درد...

نوید شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:35 ب.ظ http://nikkar.blogsky.com

خانم سروناز

اول ممنونم از نظر شما درباره مطلب خودم

( زن و مرد مکمل یکدیگرند نه دشمن )

شما اگر سعی کنید خودتون رو بشناسید و بدونید که انسان

اجتماعی و آزاد خلق شده هرگز به من نمیگفتید که این

مطالب رویا هست.

اگر کمی به درون خود رجوع کنید ماهیت این مطلب را میفهمید

خود شما تا به حل چقدر سعی کرده اید که مرد ها را زیر دست

زن جلوه دهید ؟

آیا فکر میکنید دنیا بر اساس مسابقه و چشم و هم چشمی

دوام میآورد .؟

اگر فکر میکنید رویاست پس سعی کنید اون رو به حقیقت نزدیک کنید

امیدوارم جواب قانع کننده ای باشد

ممنونم .. نوید نیک کار

[ بدون نام ] شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:33 ب.ظ http://james.persianblog.com

راستش نمیدونم :-؟

ولی دم این عکس پایینی گرم....

سی یو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد