از بس نشستم پشت کام تقریبا گاو شدم اینم مرغ با نودل که به نظر آ سون و خوشمزه میاد سر سینه مرغ را به عسل و سس سوی و سرکه و پیاز و زنجبیل و سیر و سس چیلی میخوابونیم کنار میگذاریم نودل را جوشانده و به آن  مرغ را اضافه میکنیم و میخوریم

 

سلام به همه از اونایی که آمدن ممنونم از بهارین هم خیلی ممنونم ایشالله به کمکش این قالب ما یک سر و سامانی بگیره . گیلاس کیلویی ۳۰۰۰ تومن دیروز خریدم هندوانه ای هم که خریدم مثل قند شیرین مثل

خون قرمز و مثل خیار ترد بود روزی مهمونام بود تازه دو تا هندونه رو همه با هم تموم کردیم . تا حالا نارگیل پوست کردین ؟ وااای نمیدونم اونای دیگه کار میکنن یک ساعت با اره و چکش و قیچی و افتادم به جونش تا پشماش کندم بعد پسرم انقد زده تو سرش تا دو تکه شده همه جای سفره و اطرافش هم پر پشم شد خلاصه توبه کردم ولی توش نرم و خوشمزه بود .

آهنگ ایران وطن من حتما شنیدین که ؟ دیشب فهمیدم روزبه نعمت اللهی  اونو خونده شعر هم از پدرش بود دیشب تو سحر باهاش حرف میزد اگه لینکی چیزی دارین ازش خوشحال میشم  .

بسکه حرف هندونه زدم مردم اینم هندونه فروشی

هنوز فوتو شاپ نیاموختم کم کم می آموزم

مردم چطور عکس ها شون میندازن تو وب من هنوز حیرونم یعنی عکسای خصوصی شون احتمالا همه نباید مثل هم باشیم

 کافی میکر با وسایل مربوطه

اینم خود قهوه بنوش به یاد من که عاشقشم ولی زیادش اذیتم میکنه . ولی خدایا عجب چیز خوش بویی ساختی ها از عطرهای فرانسوی هم بهتره .

 

صبح روز بعد

سلام اسی جان گلم قابل نداره عزیزم سرت سلامت باشه

فن آوری تربیت بچه .

۱ . کی دعوا کنی.

۲ . کی بی اعتنایی کنی .

۳ . کی محبت کنی .

۴ . کی کتک بزنی .

۵ . کی کتک نزنی .

خیلی سخته حالا اگه اخلاق بچه یک جور میموند خوب بود هر سال یا هر ماه به مناسبت سنش یه تغییراتی میکنه که باید روی اونها هم فکر کنی و بر اساس اون عمل کنی اگه بعضیا با محبت زیاد  زحمت آدم به باد نمیدادند خوب بهتر بود ولی اگه زندگی انقدر راحت بود که چه لازم  به تلاش برای رسیدن به جایی

این عکس در لاله زار گرفته شده با کانن آ ۷۰  جزو آخرین عکسای اون دوربین مرحوم بود . اولین دوربین من یک مینولتا اتو فکوس بود چندین عروسی و میهمانی به من خدمت کرد تا شهید شد باید بگم که من دوربین میکشم نه این که بفروشم یکی دیگه بخرم بعدش نیکون یکی رو چند وقت گرفتم که زود جان داد البته یه ۱۰ . ۱۵ سال دست صاحب قبلیش بود بعدش کانن ۷۰ الانم کانن اس ۵ . اگه به خودم بود سونی دوست داشتم درسته که دوربین دروغ گوییه ولی خیلی شفاف 

 

یک ظرف میوه بین فصلی

بعدا میبینمتون بای

 

 

هاای

سلام . چرا من امشب های ام ؟ نمیدونم ظاهرا دعای دوستان گرفت روحیه ام خوب شد . کسی فیلم داستان ما رو دیده؟ میشل فایفر بروس ویلیس ؟ بابا هه از بچه ها میپرسید امروز شادی تون چی بود غمتون چی بود ؟ من امروز همش شاد بودم الحمدالله .

نمیدونم چند نفر تو دنیا حتی یک بار تو عمرشون به این نتیجه رسیدن که ای وای من چرا تا به حال نمیدونستم که نمیفهمیدم و داشتم اشتباه میکردم خدا رو شکر زود فهمیدم و از این به بعد دیگه این اخلاق و از خودم دور میکنم .

خیلی شانس بزرگیه که یک هو چشم آدم باز شه و ببینه که داره اشتباه میکنه خدا کنه هیچ وقت در خندق عادت گرفتار نشیم که نتونیم دور و برمون ببینیم و با بی خیالی دل بشکنیم و پیش بریم .  

چقدر نصیحت کردم

داره باد میاد خدا کنه هواپیمای او به سلامت بشینه

فکر کنم امروز دل دوست خوبم رو شکستم با نانچیکو

وقتی بچه بودم عاشق بروس لی بودم و دلم شدیدا یک نانچیکو میخواست چند روز پیش یه اسفنجی اش رو تو فروشگاه دیدم نزدیک بود بخرمش دیدم دو تا پسر تو خونه دارم بد آموزی میشه یهو میزنن همدیگه رو لت و پار میکنن هنوزم اژدها وارد میشود جالبه نه ؟

امسال بر عکس پارسال هوای شنا دارم همه جا میگن آب کمه خدا کنه بتونم پیاده روی و شنا بکنم خدا اگه بخواد بارون میاد ها البته اگه بخواد حتما یه خیری هست .

دیگه شب به خیر همه بای

 

عکس

سلام . همه عکسهام نا مرتب هستن نه فرصت میکنم مرتبشون کنم نه نگاه کسی حتی نمیخواد ببینتشون مردم دوست دارن عکس رو تو آلبوم ببینن .مادر بچه ها آپ نمیکنه کسی متوجه شده ؟شاید دیگه برق ندارن نمیدونم چرا کوکو خانم اینجا نمیاد نمیدونم شاید مسافرت رفته . هوا بسیار خوبه کاش میشد تا اون سر دنیا پیاده برم


حوصله ام سر رفت . من از تو خیابون راه رفتن و نگاه کردن به صورتهای مردم و پی بردن به افکارشون خوشم میاد اگه قلمی داشتم داستان مینوشتم ولی ندارم .من حتی وقتی یک خونه میبینم که از بیرون جالبه یا حتی جالب نیست با خودم میگم آیا آدمای این خونه چه جورین ظهر همه دور هم نهار چی میخورن ؟ پیر هستن یا جوون .


میخوام بدونم یه نفر چه جوری با هزار بد بختی این ماشین جدید رو خریده آیا قسطاش داده یا در بست مال خودشه . میخوام بدونم انگیزه یک پزشک از معطل کردن ۴۰ تا آدم پشت در مطب و تا ساعت ۱ نصفه شب مریض دیدن چی میتونه باشه ؟ مگه میشه آدم کار کنه فقط بخواطر کار نه برای این که راحت زندگی کنه ؟


آدما پول در میارن که راحت باشن بعد همون پا بندشون میکنه چون همش کم میارن .


دوست دارم از پل هوایی بگذرم ولی شنیدم اون بالا یکی آمپول آلوده زدن بهش میترسم .


البته من کاری هم تو خیابونها ندارم الکی میگم . دیگه حرفی ندارم


میخواستم یه عکس کلم بزارم که نشد . ای کاش بلاگسکای هم سرویس آپلود عکس میگذاشت ما راحت میشدیم فعلا خدا حافظ دعا کنین سر ذوق بیام اگه نه دیگه نمینویسم ها چه تهدید ها

چم

سلام خوبین چند روزه نیومدم خوب نشد دیگه چه کنم الانم امدم بیام بنویسم که پدر با پسرا آمدن ریسک بازی کردن بله ما هم ریسک داریم همین دیروز حرفش بود که خیلی خوبه امروز دیدم تو کام خودمه و من نمیبینمش یه بازی جنگی ولی من کشتیران دوست دارم قبلا رو زمین بازی میکردیم الان تو کام عصر حسابی خوابیدم الان هوشیارم ولی حرفم نمیاد  اصلا چیزی واسه گفتن ندارم چی بگم ؟ امروز صبح کلاس آشپزی بودم . شبی مهمونی بودم خونه بهترین دوستم . الان میخوام برم تو بالکن از هوای بیرون لذت ببرم . فردا جمعه هست ولی احتمال این که نریم گردش بیشتر از اینه که بریم پس خودم امیدوار نمیکنم

چشم به هم بزنین امسال هم تموم شده این خط این نشون .

و ما باز اندر خم یک کوچه هستیم و همه مشغول زحمت و تلاش برای این که توی این دنیا زندگی خیلی بهتری داشته باشیم که هیچ وقت راضی نباشیم و باز چیز های بهتری بخواهیم تا از این جا بریم وووووووووووووو دیگه نمیگم فعلا بای