دستورشم میخواین ؟ فعلا فرصت ترجمه ندارم میرم درست میکنم میگم

 

۵ شنبه

سلام به همه

باید الف بدم

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را

به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

 چه خبر ها ؟ الان این کوچیکه از لای نرده های تختش یواش اومد بیرون و فرار کرد تا من روم کردم از این راه نبود .

بزرگه مهمونه پدر بچه ها هنوز نیامده نهار بخواد فردا هم جمعه است خوب باشه .

دل نشین شد سخنم تا تو قبولش کردی

آری آری سخن عشق نشانی دارد

عزیزم چون قافیه تنگ افتد شاعر به جفنگ افتد اگه من یه کلمه رو تو شعر بلد نباشم جاش یه هم وزن میزارم اشکالی هم نداره خود شاعر هم اجازه داده گفته تو راحت باش .

این کوچولو تازگی میره تو خونه خراب کاری میکنه نمیشه ولش کرد

ما یه غلطی کردیم پرده ها مون کندیم شستیم حالا کیه که اتو شون کنه کیه که آویزون کنه اصلا به من نیامده خانه تکونی . دیروز از صبح دویدم تمام خونه جارو گردگیری و تمیز کردم امروز تقریبا اثری ازش نیست

الا ن باید به چند نفر لینک بدم چند روز پیش کردم نشد . بای  

 

ساعت ۱۰

 

 سلام رفتیم پیتزا خوردیم مثل برق برگشتیم این دومیه برام یه کم نوشت و تا من اومدم مثل گلوله نشست سر جاش این بزرگه هم میپرسه میشه ماهی جا بشه تو یخچال جواب میدم میشه بعد میگه نه تو تلویزیون ۴ تا آقا یه ماهی گنده رو جا دادن تو یخچال کوچیک

این آدمکم خودش انتخاب کرده میگم برو دستات بشور داد میزنه نهههههه بعد دو تایی از ته گلو فریاد میزنیم بعد غش غش میخندیم سومی هم میخنده بدون اینکه بفهمه موضوع چیه .

 از بس خوردم دارم بالا میارم به قول ........... اون رفیقم که همیشه داشت بالا می آورد و بعد از شام دور میز راه میرفت.

تمام صورتکها کار دست بچه است الان ۳ تایی داریم از ته دل جیغ میزنیم سومی ترسید و گریه اش گرفت . امشب قرار شد انجمن همسران پزشکان راه بندازیم و با هم بشینیم و درد دل کنیم . 

فردا دو جا باید برم کلاس البته فکر نکنم بتونم چون کسی پهلو بچه نیست . آشپزخونه هم شلوغه پس فردا هم مهمون دارم خدا کنه خیلی خوب بشه و خوش بگذره . 

نظر سنجی. کیا طرف آنجلینا جولی هستن و کی فکر میکنه جنیفر آنیستون بهتر بود برای همسری برد پیت . ؟ بالاخره این مسئله باید حل بشه دیگه . من به شخصه با آنیستون موافق ترم آخه تیپش بیشتر به من میخوره . 

 کی اهل شعر هست ؟ 

من اینجا یه شعر مینویسم با حرف اخرش تو کامنت جواب بدین

چه برنامه جالبی همین الان به ذهنم رسید    

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم

چه بگویم که غم از دل برود چون که بیایی

ی بدین بی زحمت حتی میشه نفر بعد با حرف آ خر نفر اول جواب بده منم هر وقت آمدم با آخر آخری

خوب شب به خیر

 

 

تعطیلی

سلام همه خوبین تعطیلی خوش گذشت عید برنامه چیه ؟ خدا کنه به همه خوش بگذره . میگم این مادونا از قدیمها آتیش پاره بود ها همیشه تو مد وحشی مبتکر  آهنگاشم خیلی دوست داشتم حتی یکیش و اجرا کردم  لب زدم دوستم فیلمیده بارک الله من و این کارها چشم دل مامانم روشن   . جوانی نو بهاری بود و بگذشت .

کریس دی برگ ام دوست دارم خیلی . ولی دیگه گوش نمیدم . میخوام امشب  بیرون غذا بخورم  . ساندویچ اگه خدا بخواد .

همه خوبیم چیزی ندارم بنویسم بای

 

اینم از مادونا که زمانی بابی